söndag, april 13, 2008

20 kilo och 6 veckor

jag har fortfarande packa väskan ångest
rättare sagt
mitt konstnärskaps jädra utrustning tar mer plats än 6 veckors ekipering.
och jag är lätt fåfäng..
har lånat större väska av föräldrarna, tror jag får plats med nästan allt nu och ett handbaggage.

jag tror det blir bra bara jag kommer fram, när jag tankarna väl landar i huvudet och det finns ro att höra vad de vill mig brukar det bli bra på något sätt. att byta vardag ett tag kan vara ytterst välgörande.

tidigare idag var jag simultankapacitetsdysfunktionell utan att fatta det höll jag på med 4 saker smtidigt. tro fan att det känns kaotiskt!

1 kommentar:

månica sa...

haha! 14 kilo var det men jag lekte flygamatör och tror jag klarade mig utan mer övervikt än den jag går med dagligdags..
min västa vägde 20 kg +..