tisdag, januari 27, 2009

jag har fått frågor om huruvida jag slutat blogga. det har jag inte.. 
men jag tycker inte jag har så mycket att säga just nu. och jag vet inte riktigt hur formen angående berättandet om vad som sker i ateljén skall se ut.
bloggandet fyller inte samma funktion och behov idag som det har gjort under min studietid i finland. nu är de flesta mycket närmre mig. bortsätt från finland,  jag försöker fortfarande hålla ett andetag på andra sidan gränsen.

det kommer att finnas sidospår,  här är ett om ni inte redan hittat dit. ännu hemligare här..

jag skall försöka finna en ny fåra att delger er

1 kommentar:

ponks sa...

jag tittar alltid in här ibland och alltid finns här nåt roligt att ta del av :)
inte har jag heller skrivit i min blogg på evigheter. ibland blir det sådär, och sen hittar man på att återvända igen.