söndag, september 02, 2007

inkonsekvens?

jag har digitaltv med mer kanaler än en flugas facettögon klarar av, tillika har jag en gigantiskt stor tv. men ingen dvdspelare ännu.
därför stod jag i en 50meter lång kö hos lokala videouthyraren.. och såna mängder godis som mina med hyrare bar på.. det finns fog att tro att vi som hyr dvd en lördagkväll förträngt allt vad gi-diet heter..
på min laptop sågs fur och brudtärnan. egentligen har jag varit på jakt efter en annan av chabrols filmer, cermonin, frågan är om så gammal (10 år) finns att hyra längre?
men brudtärnan dög gott.
fur var vacker och tankfull, en perfekt frukostfilm

2 kommentarer:

Anonym sa...

hallå hej! ...bara kikade förbi och säger hej. Hoppas du har det bra! kram, Sandra

månica sa...

och varför säger jag videouthyrare när det bara finns dvder där?