lördag, februari 02, 2008

en turbulent vecka

jag blev uppsagd från mitt rum i måndags. fick tag i en mikroskopisk etta på den stora ön. jag flyttar i mars.

jag har fått datumen för min artist-in-recidence vistelse, det blir när apfelstrudeln blommar.. när jag löst att jag har en bostad efter dorffland vågar jag boka biljett definitivt.. mr jet here i come!

ett jobbstrul gjorde att jag missade kvällens tilltänkta festivalfilm. lite trist men det blir fler filmer. jag har sett lite blandat gott och blandat animerat, polsk konstfilm, stumfilm, musikfim. hitills en trevlig kompott.
the next generation cassavetes håller fanan högt.. gena rowlands medverkade.

och jobbandet gjorde att en vernissage jag VÄLDIGT gärna besökt missades. jag går gallerirond på tisdag. allra först till galleri 1.


detta är nog min tristase postning hitills.. men det har inte hänt så mycket i ateljen, pga omständigheter med livet involverat.

Inga kommentarer: