tisdag, maj 15, 2007

granskad

jag hade mitt bedömningssamtal i dag, jag tror det gick bra, jag var nervösillamående och tror inte jag lyckades säga allt jag borde sagt. och jag tror att jag lyckades med att inte säga sånt som jag inte borde säga. tyckte det var bra samtal överlag, så mitt var nog också det. hoppas jag.

men jag får inte falla i koma riktigt ännu, skall fixa för intern presentation. och framtidsplanera. jag bara knuffar mina behov åt sidan hela tiden, när döden kommer och vill spela schack med mig kommer jag att säga att jag inte har tid, jag skall bara något annat före.. typ tvätta håret.

jag har räknat igenom mina utgifter för examensarbetet, så där 500 €
och nu har jag 2 x 5 m s-videokabel, jag äger varken dvdspelare eller projektor..

update: att tiga är en maktstrategi och vissa räds män med makt..
update 2: jag vet faktiskt inte, inget är för evigt å andra sidan

Inga kommentarer: