onsdag, maj 17, 2006

allt för konsten

nyss hem kommen. har hjälpt kenneth med ett projekt. rent visuellt är det som en blandning av natur romantik ala zorn och odd nedrum. fast jag upplevde det mer som en kinky version av videon till chris isaak´s wicked game och sommaren med monica.
jag vet vad du tänker magnus, men det var inga shorts och ingen angorakofta..

jag har med andra ord begått badpremiär idag, jo, ni läste rätt. 13 grader i luften och betydligt mindre i vattnet. jag vadade ut i höftdjupt vatten.
för den här tiden på året är det equal med doppa huvudet.
och strand, det var mer ett grustag. rejäla skrubbsår på kroppen, allt annat än sanden på skrea. anti smooth. eller rejäl peeling.

och de tusen sjöars land.. my ass, hälften är säkert bedagade grustag med dygegga på botten som den enorma pöl jag skred majestätiskt i.

nu är jag kall kall kall och huttrig. herrar glen parker och robert burns värmer.
singlemalt är en frusen flickas bästa vän.

1 kommentar:

månica sa...

det var nog inte enns 13 grader, 10 kanske. ähh inte maj sol som ler iaf.