onsdag, maj 10, 2006

spela roll - rollspel

4 kommentarer:

Therese sa...

ni behöver ju inte spika hängningen nu bara för att ni gör katalogen. finns ju två sätt att göra katalog på. antingen att man numrerar "kronologiskt" och allting gör i nummerföljd och katalogen skrivs utgående från det. eller att man skriver katalogen på förhand i bokstavsordning enligt efternamn och numrerar hängningen sedan i efterhand utgående från det.

månica sa...

de är ju så röriga, och jag orkar inte. helst vill jag äta valium och dricka pinacolada samtidigt.
just nu prövar jag att skriva rumsindelat. men jag vet inte, ingen annan verkar vilja engagera sig. så jag har kammat ad lugg och dragit på mig polon..

Therese sa...

det är ju i alla fall ett stressmoment mindre. och så stor är väl inte utställningen i alla fall? nästa idé! ingen katalog alls utan snygga små lappar vid verken istället!

månica sa...

ja, det kan vara en ide. smidigt, man printar ut på sådana där adress etiketter. jag föreslog det, men det kändes inte som de orden föll i den goda jorden.