fredag, maj 19, 2006

le big vernissage

tidig revelj. bussen lastad med kåååånst.
bära in disponera rum.

när jag connectat allt upptäcker jag att ljudet går i osynk efter ca 20 minuter. funkingjävlaskit. men jag fick loss videokanonen först igår. det var inte möjligt att test köra då.
så jag höll god min och stod brevid min projektion och mixtrade med dvd spelaren så vernissagen skulle flyta.

inga större sammandrabbningar.

jan kommenterade mitt verk "det märks att du lyssnade på Einstürzende Neubauten som ung"
en smal referensvärd må jag säga.
några damer i 70 års åldern tittade nostalgiskt på de rosa handskarna.

jag och pieta delar rum. det är lite läskig kännsla där.. men elegant hängt. tycker jag

pietas obehagliga smycken


pietamsmycke
Originally uploaded by medeaux.


breakfast at tiffanys, någon?

och som den modiga tjej hon är, bär hon ett själv.


pieta
Originally uploaded by medeaux.


uppskattning och rester av en vernissage röd mun.


bevis
Originally uploaded by medeaux.


vi avslutar med mingel bild


mingel1
Originally uploaded by medeaux.


jag är trött och mör. tror jag har feber. men det ska jag väl överleva.

Inga kommentarer: