tisdag, maj 16, 2006

the closet

jag har tecknat försäkring för utrustning jag lånat, dvd er loopade och brända. hittar inte "skruvbitarna" till skruvdragaren, vill inte alls skruvmejsla old school. nån måtta får det vara.
statment skrivet, cv uppdaterad. trött, ont i kroppen, stel stram rygg, nån konstig spänning i vänster lår och översträckt knä. som en krigsinvalid light.

men nu orkar jag visa några filmstills..

och ljudet är ett collage av knackningar och andra frustrationsljud, förädlade med disstorsion och reverb. bland annat. spela gitarr, när man kan vara en glitchig laptopmusiker.. eeeerhum, det sista var inte på sant. men jag är allergisk mot rikkenbakker, det är däremot väldigt sant


impovisation1
Originally uploaded by medeaux.





impovisation2
Originally uploaded by medeaux.




impovisation
Originally uploaded by medeau





impovisation5
Originally uploaded by medeaux.


2 kommentarer:

månica sa...

hmm.. när jag inte får en sån här enkel blogg grejj att se ut som jag vill.. är det nog läggdax istället för bloggdax.
svajig lay out. om jag sover på det och trixar imorgon. pråmisss

månica sa...

tada!!!
jag hittade skruvhuvudena. det var ju nån so hade dem. juh!